Kariyer

Fırsat eşitliğine ve liyakate inanıyoruz. Bize katılan çalışma arkadaşlarımızın kendilerini profesyonel olarak geliştirebileceği, mesleğin dinamiklerine uygun, dinamik ve efektif bir çalışma ortamı sunuyoruz. Ofisimizde yönetimsel olarak çevrimiçi hukuk otomasyonları kullanıyoruz.

Kazanımlar

1.

Mesleki Başarı

Ofisimizde benimsediğimiz mentorluk ve eğitim programları ile mesleki bilgi ve becerilerinizi geliştirmiş olursunuz. Hukukun büyük bir yönü, etkili iletişim becerilerine dayanır. Ofisimiz, stajyerlerimize yazılı ve sözlü sunumlar yapma, müzakere etme ve profesyonel hukuki metinler yazma konularında atölyeler de düzenlemektedir.

2.

Akademik Başarı

Ofisimiz, stajyerlerimize ve çalışanlarımıza etkili hukuki araştırma yapma, doğru kaynakları bulma, hukuki literatürü anlama ve analiz etme konularında becerilerini geliştirmeleri için rehberlik sunarak akademik yeterliliklerini artırmaktadır.

3.

Ofis Yönetimi ve Liderlik

Ofisimiz, aramıza yeni katılan ekip arkadaşlarımıza etkili iş akışı ve organizasyon yönetimi konusunda rehberlik etmekle birlikte; zaman yönetimi, iletişim ve koordinasyon, dokümantasyon ve arşivleme, müvekkil ilişkileri yönetimi, yönetimsel yazılım ve otomasyonlar, teknoloji ve iş araçları konusunda çeşitli kazanımlar sağlamaktadır.

Takımımıza Katılın

Kıpçak & Kıpçak, insanları önemseyen, takım ruhuna tutkuyla bağlı olan ve hizmet ettiğimiz kişi ve işletmelere üst düzey hizmet ve tavsiyeler sunmak için birlikte çalışarak hareket eden bir avukatlık ofisidir. Müvekkillerimiz için çok çalışıyoruz ve ekibimize katılacak en iyi, en tutkulu ve azimli insanları arıyoruz.

Her gün, öz değerlerimize bağlı kalarak en yaratıcı hukuk çözümlerini üretmek amacıyla çalışan takımımıza katılmak için başvurunuzu aşağıdaki formu doldurarak iletebilirsiniz.

Özgeçmişinizi Gönderin

Bizimle bir kariyer planlamayı düşünüyorsanız, lütfen özgeçmişinizi e-posta yoluyla bize gönderin; ihtiyaç duyulması halinde açık pozisyonlarımız için insan kaynakları ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.